La Quinta by Wyndham Charlotte Airport South

ابحث عن أفضل فندق في شارلوت لمواعيدك، حسب السعر أو التفضيلات
قارن عروض La Quinta by Wyndham Charlotte Airport South عبر مئات المواقع، كل ذلك في مكان واحد
ابحث عن عرض مع إلغاء مجاني أو تقييمات ممتازة
قارن بين الغرف والأسعار
حقائق سريعة
تسجيل الوصول ابتداءً من | 15:00 |
---|---|
تسجيل المغادرة قبل | 11:00 |
الإفطار | يشمل وجبة الإفطار |
الحيوانات الأليفة | يُسمح بالحيوانات الأليفة مقابل رسوم إضافية |
الأطفال | يرحب هذا الفندق بوجود الأطفال |
وسائل الراحة
المزيد من المعلومات حول La Quinta by Wyndham Charlotte Airport South

La Quinta by Wyndham Charlotte Airport South
يوفر Charlotte Airport La Quinta Inn and Suites خدمة النقل إلى مطار شارلوت دوغلاس الدولي، الذي يقع على بعد 9.6 كم. ويضم هذا الفندق مسبحاً في الهواء الطلق ويقدم وجبة إفطار كونتننتال.
التقييمات والمراجعات
موقع جيد جدًا
4900 South Tryon Street، شارلوت، 28217، الولايات المتحدة|2.19 كم من Tyvola Station
تسجيل الوصول وتسجيل المغادرة
تسجيل الوصول بدءًا من:
15:00
تسجيل المغادرة قبل:
11:00
معلومات مفيدة
يرحب هذا الفندق بوجود الأطفال
يُسمح بالحيوانات الأليفة مقابل رسوم إضافية
يشمل وجبة الإفطار
سعر الإفطار
يرجى التواصل مع الفندق للحصول على معلومات حول السعر
خيارات الإفطار
فطور غربي
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). As a result of the coronavirus (COVID-19), this property has temporarily suspended its shuttle services. Spa and gym facilities at this property are unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to the coronavirus (COVID-19), make sure you're booking this property in accordance with the destination's local government guidelines, including (but not limited to) the purpose of travel and maximum group size. Due to the coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. Swimming pool #1: Closed from Mon, Jul 29, 2024 until Fri, May 30, 2025 A damage deposit of USD 100 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property. Free shuttles are provided daily from 6.00 until midnight. Guests must contact the hotel to request pick-up service upon arrival to the airport. Service Animals - ADA-defined service animals are welcome free of charge. / Pets Allowed - 2 pets max. Cats and dogs only. 75lbs or less per pet. / Fees - Nonrefundable 25 USD nightly per pet. Max 75 USD per stay. / Other Information - Contact the hotel for additional details and availability.
Guests must provide own credit card which matches name of reservation when checking in. The hotel will pre-authorize your card and the pre-authorization will be released if there are no extra charges or damage to the room when checking out. Some hotels and room types have special policies, please check with the hotel for more information.-