شقق غلين

ابحث عن أفضل فندق في سورات ثاني لمواعيدك، حسب السعر أو التفضيلات
قارن عروض شقق غلين عبر مئات المواقع، كل ذلك في مكان واحد
ابحث عن عرض مع إلغاء مجاني أو تقييمات ممتازة
قارن بين الغرف والأسعار
حقائق سريعة
تسجيل الوصول ابتداءً من | 14:00 |
---|---|
تسجيل المغادرة قبل | 12:00 |
الإفطار | يشمل وجبة الإفطار |
الحيوانات الأليفة | لا يسمح بالحيوانات الأليفة |
الأطفال | يرحب هذا الفندق بوجود الأطفال |
وسائل الراحة
المزيد من المعلومات حول شقق غلين

شقق غلين
يقع منتجع شاطئ وفندق فير هاوس على شاطئ تْشيوينغْنوي ويضم جناح سبا ويوفر خدمة الواي فاي المجانية، ويحتوي على مسبح للمياه العذبة مواجه للشاطئ ومسبح آخر على الطراز الاستوائي يقع على تلة.
التقييمات والمراجعات
موقع جيد جدًا
124/2 Chaweng Noi Beach, Koh Samui, Suratthani، سورات ثاني، 84320، تايلاند|2.69 كم من Cabanas Koh Samui Beach Club
تسجيل الوصول وتسجيل المغادرة
تسجيل الوصول بدءًا من:
14:00
تسجيل المغادرة قبل:
12:00
معلومات مفيدة
يرحب هذا الفندق بوجود الأطفال
بعمر 3 سنوات أو أقل
يمكن للأطفال استخدام الأسرّة الإضافية مجانًا.
يمكن للأطفال استخدام الأسرّة الإضافية بتكلفة إضافية قيمتها THB 1200.
لا يسمح بالحيوانات الأليفة
يشمل وجبة الإفطار
سعر الإفطار
SAR 67 (≈THB 600) / للشخص
خيارات الإفطار
فطور صيني
قائمة الإفطار
بوفيه
Please inform The Glen Apartments of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Due to the coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service hours. A damage deposit of ZAR 1000 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed within 7 days of check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property. Please note only checked-in guests are allowed in. Please note guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. The card must match the one used to guarantee the booking. Housekeeping staff will provide a daily refresh service and linen and towel change service every 5th day. This service can be arranged on a Sunday and on public holidays at an additional charge.
It is prohibited to bring durian to the hotel.
Cash