Breve Azurine Lagoon Resort

ابحث عن أفضل فندق في كاريمونجاوا لمواعيدك، حسب السعر أو التفضيلات
قارن عروض Breve Azurine Lagoon Resort عبر مئات المواقع، كل ذلك في مكان واحد
ابحث عن عرض مع إلغاء مجاني أو تقييمات ممتازة
قارن بين الغرف والأسعار
حقائق سريعة
تسجيل الوصول ابتداءً من | 12:00 |
---|---|
تسجيل المغادرة قبل | 10:00 |
الإفطار | يشمل وجبة الإفطار |
الحيوانات الأليفة | لا يسمح بالحيوانات الأليفة |
الأطفال | يرحب هذا الفندق بوجود الأطفال |
وسائل الراحة
المزيد من المعلومات حول Breve Azurine Lagoon Resort

Breve Azurine Lagoon Resort
Offering a private beach area and water sports facilities, Breve Azurine Lagoon Resort is set in Karimunjawa. The hotel has a barbecue, and guests can enjoy a meal at the restaurant or a drink at the bar.
التقييمات والمراجعات
موقع استثنائي
RT 04/01, Karimunjawa, Kabupaten، كاريمونجاوا، 59455، إندونيسيا|1.56 كم من Karimunjawa Square
تسجيل الوصول وتسجيل المغادرة
تسجيل الوصول بدءًا من:
12:00
تسجيل المغادرة قبل:
10:00
معلومات مفيدة
يرحب هذا الفندق بوجود الأطفال
بعمر 1 سنوات أو أقل
يمكن للأطفال استخدام الأسرّة الإضافية مجانًا.
من عمر 2 إلى 6 سنوات
يمكن للأطفال استخدام الأسرّة الإضافية بتكلفة إضافية قيمتها IDR 50000.
من عمر 7 إلى 11 سنوات
يمكن للأطفال استخدام الأسرّة الإضافية بتكلفة إضافية قيمتها IDR 100000.
لا يسمح بالحيوانات الأليفة
يشمل وجبة الإفطار
سعر الإفطار
SAR 12 (≈IDR 47630) / للشخص
خيارات الإفطار
فطور آسيوي
قائمة الإفطار
بوفيه
Payment before arrival by bank transfer is required. The property will contact you after you book to provide instructions. Please inform Breve Azurine Lagoon Resort of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary, and other relevant info on dates where such guidelines exist. Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Guests must meet one or more requirements to stay in this property: Proof of full Covid-19 vaccination, a recent valid negative coronavirus PCR test, or recent proof of coronavirus recovery.
Cash