Adina Serviced Apartments Canberra Kingston

ابحث عن أفضل فندق في كانبيرا لمواعيدك، حسب السعر أو التفضيلات
قارن عروض Adina Serviced Apartments Canberra Kingston عبر مئات المواقع، كل ذلك في مكان واحد
ابحث عن عرض مع إلغاء مجاني أو تقييمات ممتازة
قارن بين الغرف والأسعار
حقائق سريعة
تسجيل الوصول ابتداءً من | 15:00 |
---|---|
تسجيل المغادرة قبل | 11:00 |
الإفطار | الفطور ليس متوفرًا |
الحيوانات الأليفة | لا يسمح بالحيوانات الأليفة |
الأطفال | يرحب هذا الفندق بوجود الأطفال |
وسائل الراحة
المزيد من المعلومات حول Adina Serviced Apartments Canberra Kingston

Adina Serviced Apartments Canberra Kingston
يوفر Medina Serviced Apartments Canberra شققًا فسيحة مستقلة بالكامل في ضاحية كينغستون المورقة في كانبيرا، على بُعد 5 دقائق فقط من مبنى البرلمان والسفارات والمعرض الوطني للفنون وغيرها من مناطق الجذب الرئيسية.
التقييمات والمراجعات
موقع ممتاز
11 Giles St، كانبيرا، 2604، أستراليا|1.69 كم من Parliament House
تسجيل الوصول وتسجيل المغادرة
تسجيل الوصول بدءًا من:
15:00
تسجيل المغادرة قبل:
11:00
معلومات مفيدة
يرحب هذا الفندق بوجود الأطفال
بعمر 3 سنوات أو أقل
يمكن للأطفال استخدام الأسرّة الإضافية مجانًا.
يمكن للأطفال استخدام الأسرّة الإضافية بتكلفة إضافية قيمتها AUD 50.
لا يسمح بالحيوانات الأليفة
الفطور ليس متوفرًا
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. Please inform Adina Serviced Apartments Canberra Kingston of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. A damage deposit of AUD 50 is required on arrival. This deposit is fully refundable upon check out as long as there has been no damage to the property. Please note that there is a 1.2% charge when you pay with a Visa or Mastercard credit card. Please note that there is a 2.5% charge when you pay with an American Express or Diners Club credit card. Guests receive free unlimited internet for two devices per apartment. Please note that the Elevator will be replaced and out of service from 10th January 2022 to 18th March 2022. In accordance with the NSW Public Health Order, from 11 October 2021, hotel teams will be required to confirm the vaccination status of guests. This will be done during the booking process and on check in. The hotel team is required to check vaccination certificates of guests for both vaccination doses or medical exemption forms at the hotel and in the restaurant and bars. For more information, please contact the property using the contact details found on the booking confirmation. Please note bookings over 7 nights will only receive a weekly housekeeping service.
Cash